Some times you have to scream, even tho you are not allowed

Hur börjar man ett sånt här inlägg? Har aningen ont i magen. En sån abstrakt känsla som funnits i bakhuvudet ett antal månader som man inte vet hur man ska bli av med. Idag blev den tydlig, nästan möjligt att ta i. Hade det varit möjligt hade jag kastat den långt. Så långt att jag aldrig hade behövt se den igen.
Jag hade dom bättre dagarna idag trots detta. Det mest givande samtalet på länge tillsammans med Josse, kärlek till dig. Annars begav jag mig till gymmet med Julia imorse vilket jag nästan ångrade när vi satte igång. Jag tala om att mina händer skakar medan jag skriver. Skulle aldrig skrivit ut att nån skulle rycka upp mig. Eller jo, det var grymt bra. Tack Julia, gör det gärna igen! Jag vet inte hur det fungerar för andra, men alltid när jag tränat för första gången efter några veckors uppehåll så börjar jag alltid att frysa som en hund efter passet. Varför?
Sen mötte jag upp Mikaela och Josse för en himla mysig och lyckad dag innan jag nu hamnat här för att planera morgondagen som av någon händelse är fullspeckad. 
 
-Träning med Filip
-Arbetsförmedlingen med Josse
-Stan med mamma
-CG:s med Linnea och Adam
-Ringa Hermelinen
 
Det sistnämda pga att jag under de tre senaste dagar helt varit utan hörsel på höger öra? Har haft så en gång tidigare och det slutade även den gången på Hermelinen och damsugning av örat. Ni som gjort det vet att inte inte gärna är någonting man gör och därför anledningen till varför jag skjutigt på det så länge. För er andra är det precis som det låter. Man damsuger örat, fräscht jag vet, men vad gör man. Har till och med problem med balansen. Jag vet aldrig om det är min telefon som ringer (när jag väl hör den), pratar dubbelt så högt som alla andra och hör aldrig vad någon säger. 
Nu ska jag göra en kopp te och tillsammans med mina duntofflor ge Mr Grey ytterligare en chans eftersom det inte blev av tidigare. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
GT

Du fryser för att du förbränt all glukos och kroppen inte har bågra depåer av snabba kolhydrater att förbränna längre...

2013-05-06 21:43:56
Sanna

Jaha, bra att veta! GT?

2013-05-06 23:07:47

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0