Nytt jobb och Göteborg

Hej igen!
 
Nu är jag tillbaka från Götet. Vi for dit tillsammans med Adam och Linnea för att överraska Frida. Där av även anledningen till varför jag inte har kunnat skriva om resan på bloggen. Kan nu i efterhand säga att det var otrolligt jobbigt på morgonen som vi skulle iväg. Flyg och resa är ju som sagt inte min grej och heller inte någonting som jag har bra erfarenheter av. Men det gick bra, iaf tills det att vi skulle flyga från göteborg till stockholm. Då var det ordentligt jobbigt. Men mitt underbara stöd i alla lägen fanns till hands, puss! Vad skulle jag göra utan dig?
Mer om redan blir det en annan dag för nu måste jag snart knata mot sängen.
Börjar jobba 08.00 imorgon, andra dagen på Försäkringskassan. Det blev en intensig start eftersom jag var i Göteborg under måndagen då alla andra började. Idag har vi haft en översiktlig genomgång om.... allt(?) och sen självständigt jobb på kontoret restan av dagen, hjälp. Vet inte rikigt var jag ska imorgon så det finns risk för att jag ser ut som ett frågetecken. Hatar det. Hatar att inte kunna ha kontroll och styra och ställa själv. Har under den tiden som jag faktiskt jobbat märkt att när jag faktiskt lärt mig ett jobb och känner mig bra på det, samt känner mina kollegor, så byter jag jobb? Vart ligger logiken i det? Det känns faktiskt rätt dumt. För det är då jag trivs so bäst. Det här med att vara "ny på jobbet" är ingen titel som jag trivs under, men vem gör det. Tur att vi är ett gäng iaf. Förhoppningsvis är det fler än jag som känner sig vilsna. Jag ber till högre makter att jag lär mig snabbt och att allt kommer att gå bra. Åh vad jag blir tokig. Kan det bara gå fort?!  
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0