En vemodig lördag

CGs var på topp som vanligt, även långkoket som jag nu åt för tredje gången. Hoppsan. Härligt med nytänk... Det blev ett väldigt spontant besök till bishop efteråt också. När vi var utanför dörren lät det ungefär såhär: ska vi gå in? Hehe. Ööhm... Okej!
Sen var vi inne snabbare än snabbt. Kul kväll helt enkelt!

Idag är det en mindre kul dag. Idag är det nämligen sista dagen på smarteyes, smarta ögat, smarta, ögat, glasögat. Kärt barn har många namn. Suck... Det är faktiskt med vemodiga steg som jag går dit idag. Kommer sakna det.

Får trösta mig med att det väntas roligheter, semester och nytt jobb efteråt. Nu ska Sanna med både säkerhetsbälte och flytväst kasta sig ut i nått helt nytt. Önska mig lycka till, för det kan jag behöva. Men först en sak i taget, vi börjar (avslutar?) med smarteyes.


Kommentarer
is

Det kommer gå klockrent :) u go girl!

2013-05-14 09:59:45

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0