Torsdag

Vaknade 7.30 idag, vet inte vad som är felet. Trots att jag börjar jobba 11 idag och kan sova betydligt längre, så har jag en inbyggd väckarklocka som gör att jag alltid har börjat vakna den tiden-och sen somnat om, men idag var det annorlunda. Så det ledde mig hit.
Idag väntas en bra dag. Först jobba med braiga kollegor samt att det är min tur att bjuda på fredagsfika, det blir dumlekakor. Tyvärr inte gjorda av mig utan av mamma. Detta pga att jag gjorde naglar på hennes kompis samtidigt som hon bakade i mitt kök, man får inte vara dum!
När jag sen slutar klockan 16 blir det hem och fixa det sista inför påsk då vi åker iväg till stugan med mamma.
Senare på kvällen hämtar mamma upp oss och det bär av mot Arcus och northlands match. Vinst = final Förlust = utslagna.
Sen äntligen åker vi till stugan, myyys!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0