Tisdag

Underbara skatteåterbäring!!! Ikväll firar jag med middag hos mamma, hihi!
Idag har jag spenderat tid med min familj. Konstigt nog var både jag mamma och andre lediga. Dagen började på kronas återvinning där vi gjorde oss av med allt som inte längre skulle vara i köket efter att det blivit minerat och näst intill klart!
Sen gick det väldigt fort hem efter ett samtal från Filip som tror att det blivit nått fel på min deklaration då summan inte riktigt matchade mina förväntningar som var rest skatt... Tog med den hem till mamma som är deklarations proffset i familjen som konstaterar att det stämmer. Gaaaaaalet! Yeeeha, lyckan är total. Jag och mamma hoppar runt i köket med tårar i ögonen - ja vi är en smula skadade.
Nu låter det som att jag fått över 100 000 men så är inte fallet, inte ens i närheten. Men som sagt, med rest skatt som inställning blir allt över bra.
Sen han vi inte mer än äta lunch så skulle vi iväg på nya uppdrag från arbetsledaren - mamma.
Tvätta bilen, pumpa däcken, handla, köpa dammsugarpåsar m.m.
Nu har jag precis klivit upp från badet och dags för middag!

Slänger upp två bilder på en gröngöling som jag tog med mig ut på isen. Ganska trevlig varelse.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0