Ny vecka

Underbara morgon. Åt en god frukost tog en promenad, läste några kapitel, åt lunch och sen gick jag till jobbet. Hade verkligen en helt annan stämning i kroppen pga att jag ändrade morgonrutinen en aning. Sen om det blir nån tradition av det skulle jag inte gissa.
Nu är det full fart på jobbet och det är jag som stänger idag så om ni har vägarna förbi så kom in och kika på glasögon. Direkt efter jobbet ska jag göra naglar, effektiv dag.
Sen slänger jag iväg en hälsning (sådär som man får göra på tv) till mina vänner. Jag tycker vi ses på tok för lite och jag saknar er. Alla ni som inte befinner er i Luleå, det är dags att komma hem!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0