Lördag

God morgon lördag! Synd att jag inte kan njuta av dig. Har precis käkat frulle och ska snart gå mot jobbet. Önskar att dagen går fort. Den här veckan blev det endel jobb, speciellt seg blev man när det kom till att pendla Luleå-Boden. Egentligen tycker jag inte alls om att behöva pendla. Men när man väl är där är det som på vilket jobb som helst, så varför inte, ett tag. Boden är faktiskt mysigt. Pricken över i:et var väl att jag fick träffa Sara lite spontant igår. Så himla roligt att träffas. Med tanke på det kanske det är dags att ta tag i en återfärd med klassen? Men det kanske man ska göra närmare jul, eller sommaren...eller?
Nu ska jag dyka ner i sminket och sen locka håret. Tycker det är aningen långt när det är rakt, så jag håller mig till lockigt. Ska också erkänna att träningen har gått åt helvete den här veckan, skyller på "utmattning pga pendling". Är det en diagnos? Nu är det!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0