Helg?

Jag njöt verkligen förra helgen då både jag och Filip var i stugan. Filip tog skotern på morgonen medan jag jobbade, gode nervös var jag.
Senare kom jag i trygga bilen till en stuga med 34+, han gillar att elda den där pojken men det är väl som de ska vara. På kvällarna när min underbara pappa eldade så var nog aldrig temperaturen under 30 grader, någonsin. Så allt var i sin ordning.
Linnea och Adam kom också förbi på lördags kvällen. Vi åt middag, spelade ett sjukt spel och åt galet gott godis!
Söndagen spenderade vi som på bild, på isen pimplandes och gjorde mat över elden. Mums!

Nu hade jag behövt åka tillbaka på rehab i stugan men så blir det inte den här helgen, jag jobbar. Nu är jag nyss hemkommen från Boden där jag jobbat idag. Stress.

Jag har snöat in på bröllopstema, inte för att jag har några planer alls att gifta mig under de kommande åren, utan för att jag kan grotta ner mig i temat. Därför blev det tveklöst nöt denna bok fick följa med hem, ska bara försöka läsa den också. He he...


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0