Vila

Inflammation, det är diagnosen jag gav mig själv så det innebär vila vila vila.
Detta inleddes med tv titta de halva dagen, en promenad till Stadshotellet för att skriva ut massa papper. Vidare mot CGs där det trots allt blev middag, tre rätters till och med. Och vilken efterrätt, trodde jag var i himlen.
Sen fortsatte vilandes i form av en rask promenad till SF. Vi såg Pi. En film jag rekommenderar. Däremot hade jag velat ha ett annat slut, lite väl öppet men det kanske var poängen. Antagligen skulle jag tro det då förhoppningsvis kommer en tvåa. Det är iaf min logik. Han nog aldrig varit med om att jag har varit på en två timmar lång bio utan att kolla på klockan och fått lyfta ett ögonbryn då den faktiskt var slut. Var så inne i filmen. 3D var det också så jag flög nog upp och ner en eller tre ggr.
Imorgon fortsätter vilandet med jobb.
Vill inte ens tänka på hur foten kan komma och se ut. Där med säger jag god natt.
God natt!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0