Torsdag

Hjälp!
Jag vaknar och känner att foten inte riktigt har samma planer som jag har på min lediga dag. Gjorde ett försök att stå på foten, men resultatet var lika med att det egentligen inte fanns någon fot där.
Det gör så fruuuuktansvärt ont när jag bara sätter ner foten på golvet, men som vanligt när jag sitter ner. Högra fotens utsida är det som trotsar CGs och bio idag. Fan.
Det syns inte på något sätt att det skulle vara någon skillnad på fötterna, som svullnad tex.
Jag har googlat detta och mitt resultat på den fronten var att jag antingen har en inflammation, propp eller cancer. Hm.
Får jag gissa själv säger jag inflammation. Är det någon som haft någonting liknande? Vad ska man göra?
I väntan på någon typ av hjälp lägger jag mig och läser min lite underliga bok. Vet inte riktigt vad jag tycker om den trots att jag snart plöjt igenom halva boken. Det positiva (eller negativa) är ju att att jag faktiskt har kvar halva boken, hoppas på en förbättring!


Kommentarer
Anonym

Cancer lär det ju inte vara. Annars är läkare bra på sånt...

2013-01-10 18:45:14

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0