Tisdag

Nu har jag äntligen gjort min efterlängtade hårförlängning. Det är coolt hur en tunnhårig skalle-per som jag kan få (som som säger på reklamen och som Filip går och skämtar ons hela tiden) svullande hår. Är det ens ett ord?
Egentligen tycker jag det låter rätt äckligt. Hur som helst, det är tjock. För att vara jag. Från att det tar 15 min för mig att tvätta och föna håret tar det nu istället hela 40 minuter!!!!!
Hör du mamma, 40!!!
Gissa om jag fick stressa imorse när jag skulle hinna duscha innan jobbet. Kan meddela att den floppen gör jag aldrig om igen. Nåväl jag storm trivs i mitt svullande hår, tack Amanda!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0