Söndag

Igår befann jag mig på F21 med ett helt gäng glada människor, medelåldern var väl 40 nånstans. Det var nämligen tompa-tompas 50års fest. Och vilken fest!
Bland det roligare jag har varit på! Det var allt från storslagna tal till mamma och Annes uppträdanden, fantastiskt.

Idag bytte jag och Filip miljö en aning. Vi satte oss på skotern och begav oss ut på isarna och in i skoter. Dra åt helvete vad kul det är !!!
Vill man känna sig levande rekommenderar jag att köra skoter alldeles för fort, dessvärre finns det risk för att man känner sig mindre levande om man kör föööör fort. Så watch out!

Jag kan även meddela, när vi ändå är inne på fordon, att min helt fantastiska lillebror har tagit körkort?!? JA, det är sant! Är stoltare än stolt och det vet jag en till som är. En timme senare fixar även Hanna körkortet!
Under samma dag får jag min enormt efterlängtade hårförlängning och sen sladdar jag och bror till stadium outlet där jag hittar jackan jag så länge letat efter. Sista jackan i min storlek, yes!

Sen kan jag också berätta att jag har blivit ett känslo-vrak! Jag snyftar till filmer, tal, musik, fina sms, bilder med mera med mer. Vad beror sånt på? Har egentligen aldrig varit den typen av person. Men det finns i släkten om vi säger så (inga namn nämnda). Nåväl. Då vet ni. Nu ska jag göra ett nytt försök att koncentrera mig på filmen. Adjö!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/745342/images/2013/pic_50eae5729606ee21b17c7161.jpg" class="image">


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0