Hallååå, du glömde kortis, i maskinis

Idag är min lediga dag! Den fick en rivstart imorse när Filips telefon ringer och han försvann iväg för att jobba. Sen körde jag stafett med toalettpappret. Jag som tänkte gå på en lång ispromenad, ligger nu istället i sängen och snorar. Härligt.
Däremot var gårdagen aningen bättre, började med jobb innan jag spurtade hem och ställde mig och gjorde köttfärsbiffar. Sen kom Josse förbi och vi gick upp till friends, alltid lika mysigt.
Sen när Filip kom hem från jobbet satte vi oss och planerade sommaren.
Köra husbil genom Sverige. Göteborg, Karlshamn, Gotland och Stockholm. Nu tänker ni, men herregud svennisar, skaffa ett liv!
Men har man spärrar är det så här det blir och man får göra det bästa av situationen. Och detta känns faktiskt riktigt mysigt.
Så till mina nära och kära. Skaffa en husbil och häng på!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0