Vilken dag....

Vilka projekt jag har dragit igång egentligen. Lägenheten ser ut som ett bombnedslag. Filips första kommentar var, "såhär kommer det inte aty se ut i våran lägenet". Haha stackarn har ingen aning vad han har gett sig in på eller med vem, hehe. Men han ska ändå ha ett STORT tack min fina kille. Herre min skapare säger jag bara.
Han fick för sig att vi borde fara till g-stan och hämta hans vax, bara för att, klockan sju på kvällen. Jag trodde han skoja. Då klämmer han till med att dom nämligen släppt nya NHL på Elgiganten som han bara måste ha, och att dom stänger på en timme.
Jaja what ever, vi far väl och köper ditt himla spel då.
Väl på elgiggo (som pappa alltid sa) satte jag min i spel-hörnan för att slippa. Efter 15 min och för många runder av Super Mario började jag fundera på om han börjar köpa nån dator till det där spelet. Jajomen. Där står han med en försäljare som blir enld och lågor när Filip frågar, "har du två av dom där hemma?". Vid det här laget började handsvettet krypa på.
-Herregud han har ju slagit i huvudet.
Filip ger mig en spärrad blick och säger "jag förklarar sen".
Åh vad skönt, det är till jobbet tänker jag och knatar några varv i butiken för att göra av med all adrenalin och panik som slagit rot.
Väl ute i bilen fick Filip ge mig en rejäl förklaring efter att han har slagit in den ena datorn och bett mig "ta han" om den andra.
En tack present till mamma för att han har fått bo här och en för tidig ett års present till mig?!?! Kan tala om att jag filmade mammas reaktion i smyg, en film som jag tyvärr lovat att inte publicera.
Nu ligger pressen på mig. Vad köper man till en mat intresserad kille på 21 år? Några tips? Är i behov av fruktansvärt stor hjälp. Tack på förhand.
P.s Filip jag älskar dig, tack för en alldeles för fin present. Kan nog lova att jag talar för mamma också. Puss! D.s


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0