Telefon signaler

Det där dovande "tjutet" som kommer ur telefonen när man väntar på ett svar har dagen till ära gått mig på närverna. Telefonkö kan vara riktigt långtråkigt. Speciellt när man halvt hinner somna innan nästa ton och flyger upp när den åter upprepar sig. Ja jag håller med. Jag har inte speciellt mycket att analysera på dagarna. Men nu har jag iaf anmält mig till matte c kursen så förhoppningsvis blir jag antagen.
Nu ska jag snart fara och träna med Martina och sen möta upp Sara. Så himla länge sen vi sågs. Dåligt av oss...

Gårdagen var mysig! Jag och Filip for till farmor och fikade, sen ut i blåbärs skogen och plockade blåbär. Efter det hem till hans mormor och morfar för att äta våfflor, hem till mig och städa och sen vidare till hans pappa för middag. Sen kom mina fina flickor förbi mig. Vi fika och pratade på som vanligt. Saknar det, mera sånt!
Nu blir det en pn. Annars finns det stor risk för att jag kommer somna på gymmet...


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0