Söndag

Åh en sån bra dag! Vi har hunnit med storhedens shopping och Antnäs möbler. Sen hem till Filips pappa och hämta lite grejer. Efter det till kvantum för att handla till kvällens förrätt och efterrätt, mamma gjorde varmrätten. Så fruktansvärt gott! Sen har vi även planerat det stora eventet, inflyttningsfesten! Känns så sjukt kul och jag ser verkligen fram emot det. Jag hoppas bara att det blir så bra som jag har föreställt mig. Vi får vänta och se.
Nu är vi hos Linnea och Adam. Rebecca och Jimmy är också här för att lyssna på deras Bali resa. Dom ska fara dit om några veckor. Spännande!!
Ska fortsätta lyssna nu, hei!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0