Rast

Är på jobbet och har lunch. Jobbar till fem och sen ska jag hem och sova tidigt. Vill bara att det ska bli måndag så att vi får lägenheten!!!
Hittade även en bubbelpool för ett alldeles för billigt pris. Måste förhandlas med pojkvän! Hehe

Gården var faktiskt hängigare än vanligt. Vi hade beslutat oss för att inte ta valpen då det kändes för spontant. Men det tog emot att säga det. Tro mig. Hade en sån hemsk magkänsla hela dagen. Ville bara krypa under täcket och be om ursäkt.
Vi bestämde iallafall, uppfödaren och jag, för att hålla kontakten då vi istället är intresserad av nästa kull.
Om det är NÅTT jag ska ha haft innan jag dör, då är det en hund!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0