Onsdag

I morse när jag vaknade hade jag ett glädjande sms från min chef som frågade om jag ville börja jobba schema lagt under en tidsperiod. Flög upp av lycka! Trots att det bara är under en tidsperiod känns det som en trygghet.
Under gårdags kvällen visade även Linnea mig en utbildning som var mycket intressant. Ska studera den lite närmare men det är helt klart ett alternativ.
Imorse när jag vaknade hade jag inte bara ett sms från min chef och en utbildning att undersöka utan också en jävla förkylning. Därför blir dagens planer att vara den där extremt duktiga dottern och stryka hela dagen. Varva strykning med varma koppen.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0