Måndag

Gjorde en att göra lista igår innan jag somnade, så nu är jag i full gång. Än så länge har jag ännu en gång ringt ang matte c och nu känns det bra! Jag har målat klart skostället vilket visade sig vara ett riktigt projekt och just nu sitter jag min gamla stationära dator och lägger över allt på en extern hårddisk. Förhoppningsvis kommer vi kunna ta med den till nya lägenheten. Annars kanske omformatera och sen sälja.
Nu ska fortsätta mes mina IT-projekt och sen övergå till garderoben.


Kommentarer
En cool tjej

Det låter som du har en bra kille! Hoppas du kliar honom på ryggen ofta så han håller sig lugn, harmonisk & glá! Det sägs att det är bäst på kvällarna, bara ett tips!

/ en cool tjej!
Ps. Funkar att "tola" hår. Ds.

2012-09-17 23:24:27
Anonym

Håller med dig "en cool tjej" ta hand om honom till 100%!

2012-09-18 10:52:51

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0