Keep your friends close

Blev inte någon värst tidig kväll men det gör ingenting. Jag har haft mina fina vänner hos mig och vi har haft lika mysigt som vanligt. Älskar känslan av att se fram emot en kväll och sedan blir den lika bra som förväntat, varje gång.
Vi har pratat om allt mellan himmel och jord, druckit rose, ätit cornflakes kakor mm. Vill ha flera kvällar som denna!

Imorgon är jag ledig och har lovat mamma att stryka om jag inte har några andra planer. Så frågan är, skaffa planer eller agera världens mest engagerade och hjälpsammaste dotter? Det lämnar jag osagt. Framtiden får visa och se. Nu har jag tänkt krypa ner i sängen och kolla på serier. 6 dagar kvar, god natt.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0