God morgon!

Jag har försökt att hålla igång bloggen så gott det går och jag tror bestämt att jag måste ge mig själv en klapp på axeln, hittills iaf.
Gårdagens känsla höll i sig länge. Trots att himlen är grå just nu och det blåser storm ute så hittar jag nån slags mys-känsla i det. Det känns som att jag går runt och längtar efter saker som jag och Filip pratat om att det skulle vara kul att göra. Tex.

• Lägenheten
• Halloween
• Ånge
• Nyår
• Göteborg
• Stockholm

Som sagt. Saker vi pratat om och skulle vela göra utan en större förklaring.
Just nu befinner jag mig på jobbet. Väldigt lugnt och skönt. Förhoppningsvis drar det igång snart. Annars kommer det att bli en lång dag. Men i det här vädret spelar det egentligen ingen större roll....
Ha en bra dag!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0