En bra helg

Vilken helg. Den har varit fullspäckad hela tiden, där av den dåliga uppdateringen.
Fredagen bestod av jobb och sen hem och ha lite fredagsmys innan standard gänget kom förbi, det vill sägs Blomster och Nilsson. Jag och Amanda gick förbi Linnea och lilla Malte där vi drack lite vin och myste på. Höll även på att skratta ihjäl mig då vi såg ett avsnitt av schmokk. Säger bara "ny pult". Har ni dålig humor, se den!
Lördagen flängde jag runt på storheden tillsammans med två brudar, vi sökte kläder till kvällens bravader och kom där ifrån tomhänta. Så efter lite extra kaosande än vanligt så var jag hos Mikaela I hennes nya lägenhet tillsammans med övriga tjej-gänget. Efter en tid där sprang jag över till nästa förfest hos Linnea och Adam där det blev en jäkla massa spel. Sen for vi till Stuk. Lång kö och fullt med folk, galen kväll.
Hade inte tid att vara bakis idag då vi for och kollade på Idas och Northlands basketmatch mot Umeå. Stor vinst!
Har även hunnit med att äta middag hos Filips pappa och sen fira hans mormor som fyller år.
Nu har vi precis landat hemma igen. Vi har hunnit förbi lägenheten en sväng också. Fått en liten klarare inblick i hur allt funkar så imorgon smäller det!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0