Torsdag

Trööööt. Oh my... Helt. Död. Måste. Sova.
Nä okej allvarligt. Jag är sjukt trött. Tur att jag slutar kl 14.30 idag!
Min tanke var att vädret skulle var lika perfekt som igår, solsken och snö. Så att jag skulle ut på en promenix efter jobbet. Men ser det ut så här, då går jag och kryper ner i sängen.

Igår kväll kom utbrottet. Förklarade väldigt noggrant för Filip att den nya TVn med tillbehör är eeeeeeeen helvetes maskin! När jag satt och åt middag samtidigt som jag då försökte se film via telefonens internet (vars internet tid gått ut) ställde jag mig upp och traskade mot hemmakväll. Japp, middagen på bordet filmen rullandes och förlåt mamma, ljusen tända. Men som tur är var det lugnt.

Nu ska jag åter gå till den dagliga morgonrutinen. Hatar morgonrutiner...


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0