Onsdag

God morgon. Inget inlägg igår I know. Hade fullt upp hela dagar och inlägget jag försökte lägga upp gick inte att publicera, såklart.
Dagen bestod av jobb. Mycket jobb. Sen sprang jag hem, åt middag (fil mhmm), sprang till friends där jag mötte upp Martina. Vi gick tillbaka hem till mig, drack kaffe och fortsatte mysa på. Sen satte jag igång att städa och göra lunch lådor. Sen kom Filip hem och sista delen av kvällen ville jag såklart spendera med honom. Vi satt och planerade allt från Ikea till sparande. Hahah.

Dagen idag består även den av jobb. Ska komma hit nån tv gubbe vilken minut som helst och fixa våran tv. Så förhoppningsvis har jag en tv bild ikväll! Wihoo!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/745342/images/2012/pic_507e50f29606ee5fe54d23ec.jpg" class="image">


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0