Match

Han bara komma in genom dörren hemma innan jag skulle sätta mig i bilen och köra till mamma. Där mötte jag upp henne och Babsan så cyklade vi ner till hockeyn. Härlig vinst till Luleå!

 Höll även på att bli utslängd från hockeyn (ja i nyktert tillstånd) pga en riktig sur-gubbe till vakt. Mötte nämligen Martina som satt en stolsrad upp så jag gick och satte mig där. Sen såg jag en sak på telefonen som jag bara var tvungen att visa mamma. Då kommer han och greppar tag i min arm och säger surt att jag ska hå och sätta mig, och det är nu!
Tittar irriterat på honom och säger att ja jag ska gå och sätta mig. Då tänder det till i gubben och han höjer rösten och säger att jag ska hå och sätta mig NU.
Då blir även jag irriterad, höjer rösten och säger nått i stil med "Men herregud JA, jag ska gå och sätta mig, ta det lugnt!!!"
Då börjar han säga att jag kan gå hem och vägleder mig mot trappen.
Sura jävla vakter, vad är det för fel med ett leende och " ursäkta mig men tyvärr så måste du gå och sätta dig". Oj förlåt, inga problem snipp, snapp, slut du tror du är nån jävla snut.
God natt!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0