Konst

Tycker att det är så himla kul att träffa någon som man inte sett på länge men ändå pratar man som om det vore igår, något som jag och Mikaela är experter på! Vi pratade inte så oväntat om allt mellan himmel och jord vilket leder mig till konst. Eftersom både jag och Mikaela har flyttat hemifrån, och gått och blivit sambos för den delen, så blev det mycket inrednings prat och speciellt om konst. 
Mina och Filips väggar är kalare än en fjälltopp och rummen blir därför rätt "kalla". Hade velat ha in lite färg i rummen så att det känns som ett hem. En specifik färg i varje rum som blir den röda tråden. 
Men vilken färg det blir till varje rum, det har jag ingen aning om. Har iaf hittat en tavla som jag tycker är så galet läcker. Det kom in en kvinna på jobbet med en inredningskatalog som hon ville lämna. Den här kvinnan har tydligen hempartyn där hon, som konsult åt ett företag, visar upp och säljer all denna inredning. Det fanns allt från små muggar till pampiga tavlor, därebland även denna tavla som fått mig att bli helt såld. En skrikig tavla med ett hörn av  ett rosa lugn. Den rosa färg klicken tror jag mig måste erkänna att jag har fastnat för. Låter egentligen helt sjukt, att man fastnat för en tavla pga ena hörnet och dess färg? Men den här tavlan alltså.....
Haha, vilka förväntningar jag har byggt upp hos er nu. Konst är som konst är, antingen succé eller nått man slänger ner i källaren. Jag är, som ni troligen förstått, såld! 
 
 
Mer av all denna galna inredning hittar ni på http://www.livingandroom.com
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0