Härlig dag

Dagen fortsatte lite lugnare än morgonen. Vi for ut till stadium outlet för att kolla på en jacka som mamma tipsat om. Skulle vara en superfin röd damjacka till halva priset. Väl där är det enda jag hittar en orange herrjacka till det priset som mamma sa... Hm. På tok för stor, till och med Filip drog på ett flin. Då är det inte riktigt 100. Men jag slänger iväg ett tack till min fina mamma för engagemanget och hoppas på bättre
lycka nästa gång <3
Sen skulle vi fara och köpa lite ägg, mjölk och lite annat smått när vi ändå var på storheden. Detta slutade med två stora kassar.... Inte speciellt oväntat när vi kommer in i en affär.
Vi köpte med oss lunch och for till min farmor som blev väldigt överraskad att vi dök upp utan förvarning, söta farmor. 90 år och bor själv i en 3a utan någon slags hemhjälp.
Sen for vi hem och jag storstäder hela lägenheten medan Filip spelade tv-spel. Sen gick jag ut och gick medan han lagade mat tills att hans pappa, syster med pojkvän och hans pappas tjej skulle komma och äta. Lax och Västerbottens mos stod på menyn tillsammans med en hummer sås. Himmelskt!!
Sen kom Martina förbi och vi pratade om allt mellan hinner och jord, precis som vanligt. Hur ska jag klara mig utan denna människa i 7 månader, det fattar inte jag...
Fick iaf ett glädjande samtal från min fina Frida idag! Åh som jag saknar dig! Förhoppningsvis så ses vi snart. Känns som att vi sågs igår när vi pratar, allt är som vanligt. Precis som det ska vara, riktig vänskap, guld värt! Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0