Fy

Vilken jääääävla natt!
Vaknade av att jag hör nån skrika och det låter som om det kommer ifrån inner gården. Kliver upp och tittar ut, ingen där. Går och lägger mig igen men mannen fortsätter att skrika efter några minuter. Kliver upp igen och tittar ut åter igen... Ingen där?
Tredje gången jag kliver upp och tittar ut säger Filip lite sömnigt, titta upp.
Jag tittar upp och får total panik. Det står en svartklädd man uppe på 6e våningen uppe på taket och skriker ner till polisen att om dom inte drar så tänker han hoppa.
Filip flyger upp ur sängen och vi står som två uppstoppade djur och bara tittar på killen.
Vi går och lägger oss igen, tänker att det inte finns nått att göra eftersom polisen redan är där.
Jag flyger upp igen efter att skriket blivit ännu värre och vi hör ända in i lägenheten att han hotar polisen med att hoppa! Står och stirrar i säkert 5 minuter menad han vinglar runt kanten.
Han börjar skrika ännu värre och vinglar ännu mer. Filip ligger fortfarande i sängen.
- Gå och lägg dig. Tro mig, du vill inte se när det händer.....


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0