Explosion

Funkar TVn? Vad tror ni? Exakt!
Grannarna håller på att byta golv och har tydligen kapat våran kabel. Så ingen tv för oss!!!
Känner mig som trollkarl som nyss misslyckats med ett experiment så håret står rakt upp, svart i ansiktet och ögon som checkat ut. Kommer gå i talet pga denna förbannade tv. Inga filmer har vi heller (nej inte internet heller) så nu har jag gjort en internet delning från telefonen och sitter nu och väntar på att en film ska buffra klart. Ser den från fastpasttv. En bra hemsida skulle jag säga, om man har internet och som jag, inte är så haj på att ladda ner.

Blev inte att fara till mamma då hon jobbade. Kvällen spenderas i soffan, skönt men små trist...


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0