Banankontakt

Jaa vad ska man säga. Det kanske inte är så galet det där med tant ändå. Idag på jobbet låste sig nämligen telefonen så jag beslöt mig för att stänga av och starta om den. Givetvis har jag glömt bort min pin-kod och chansar vilt två ggr. Jahapp.... en gång kvar alltså. Hela dagen går och ingen pin-kod dyker upp i huvudet. Suck. Dagen som skulle avslutas 16.00 blev istället 18.30. Efter det blev det hem till mamma och gräva bland papper och pärmar för att hitta denna arma kod. Men icket. Med mamma och Filip fnissande bakom dörren beslöt jag mig för en sista chansning och vips, här sitter jag nu.

Sen vill jag bara påpeka att om en butik stänger 18.00 så stänger den 18.00, inte när man anser att det passar en själv. Dumma människor. Så, bajs på det!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0