Tisdag

När Filip jobbar kväll och jag är ensam blir jag verkligen rastlös, men det är kanske inte så konstigt. Han säger alltid saker som "men skaffa en hobby". Jaha, en hobby? Vad är en hobby då?
Genant nog satte jag mig och gjorde det klassiska... Jag googlar, hobby!
Tips som läsa, spela golf, rita m.m. Dök upp.
Så jag testade ett av dom, rita, och så här blev resultatet. Lite finslipande på det så kanske det till och med finns hopp för en hobby åt mig.

Kvällen spenderades tillsammans med Josse och Beccy. Att man kunde skratta så mycket på kvantums godis/glass avdelning hade jag aldrig kunnat tro.
Prova det, ett riktigt kvälls nöje!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0