Söndag

Imorse for jag och åt frukost tillsammans med Filip innan han for och jobbade, medan mamma var ute och gick. Sen bar det av till stugan tillsammans med henne. Vi skulle passa på att jul pynta eftersom vi ska fira jul där i år. Mamma hade köpt en speciell diod slinga som vi skulle sätta i en gran mot vattnet. Det började ju såklart med att skarvsladden var för kort. Sen har mamma också köpt helt fel slinga. Det här var snarare en som man har i balkong lådan med tanke på att det var tall kvistar som dioderna satt fast med.
Efter en fika hos grannarna styrde vi bilen mot Rusta för att köpa nytt. Även jag passade på att köpa julgransbelysning i form av dioder. Tycker det är mycket finare än dom klassiska avlånga plast ljusen.
Åh va jag längtar efter att få jul pynta...

Kvällen spenderar jag hemma hos mamma tillsammans med henne. Vi har precis ätit middag, palt. Så vi ligger i soffan med paltkoma just nu.
Mellan varven knaprar vi på en chokladkaka och kikar upp på TVn.
Funderar över om jag ska passa på att ta ett bad medan jag är här eftersom vi inte har något badkar hemma. Filip vill inte ha nått och det är för tight mellan väggarna så det skulle inte rymmas. Men om det är någon som hade velat bli av med ett litet badkar kan jag ställa upp!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0