CGs

Gårdags kvällen blev lyckad, jaaa!!
Jag och Filip tog våra paraplyn, trotsade vädret och marscherade till CGs.
Så himla fint!! Vi tog bara nått glas vin och sen kom Filips kompis David.
Tro mig. Att gå ut nån stans i denna stad utan att inte möta nån som Filip känner är snarare omöjligt. Känner mig verkligen som den där eftersläntrarn till svans som bara går och ler mot alla. Vänta 15 min.... Prata 1, vänta 15....
Så håller det på men det är fan så mycket bättre än art sitta hemma.

Ikväll blir det allstar med väldigt fina människor :) (p.s Filip vet om kvällen. Han är rätt okej på att gissa och jag är rätt dålig på att inte flina. Förlåt....)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0