Arbetsintervju

Som jag skrev tidigare var jag på arbetsintervju för H&M förra veckan. En intervju som kändes bra och var en grym erfarenhet för mig som bara varit på en intervju innan detta, alltså Smarteyes. 
Jag har funderat väldigt mycket fram och tillbaka, dividerat och listat upp för och nackdelar. Beslutsångest.
Idag ringer telefonen och det var från dom. Jag fick jobbet!! Så jävla grymt! Känner mig så himla glad så att jag inte ens vet vart jag ska ta vägen. Det var ett bevis för mig sjäv att jag faktiskt kan fixa saker själv, genom mina egna kunskaper och tidigare erfarenheter. Alla övriga jobb som jag fått har alltid varit genom kontakter, så därför känns detta lite extra bra. Det här har jag lyckats med själv, helt själv. Fan så skönt!
 
Dessvärre tackade jag nej. Detta pga en raaaaaad olika anledningar Bland annat för att jag trivs så bra där jag är nu och även pga att det faktiskt var ett tag sedan jag sökte detta jobb. Inte för att det är någon bättre ursäkt. Men jag väljer att inte skriva det på bloggen då jag inte vill framstå som arrogant eller otacksam mot H&M. För några månadersedan drömde jag faktiskt om detta jobb och det hade säkert varit hur spännande som helst att börja där. Men det är inte riktigt där jag är nu och inte riktigt dom planerna jag haft i vision. Nu tänker jag bara försöka gotta åt mig det faktum att jag faktiskt fixade det och försöka att inte ångra det beslut jag tagit.
Avslutningsvis vill jag ge en extra stor kram till mamma som alltid stöttar mig, till och med i såna här situationer då jag inte ens är säker själv om jag har gjort rätt. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0