Små Citroner Gula

Har precis läst ut en bok, för andra gången. Små citroner gula heter den. Så otroligt bra. Har skrattat, grinat, blivit förbannad och bara fått sån otrolig livs lust. Den har allt. Kajsa Ingemarsson heter författaren. Har läst fler av hennes böcker. Hon lyckas alltid få sina karraktärer att kännas så levande och verklighets relaterade. Till sommaren ska jag slå på stort och köpa en annan bok av henne. Men vem vet, kanske läser den två gånger också. Och "till sommaren" kan lika gärna bli imorgon. Betyder det att det är sommar då? Det måste det göra!
Inte shorts väder direkt kanske, men helt klart nära...ganska nära!
Känns trist att ha läst ut den. Vad ska jag se fram emot nu när jag sitter i min ensamhet? Hoppas på att det börjar ett bättre program på tv nästa hel-timme eftersom att jag redan sett detta avsnitt av extreme home makeover?
Nä, en ny bok får det nog bil!
Christina Perri - Jar Of Hearts




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0