Drömmar kan bli verkliga

Täck byxor, tack gudarna för det i denna kyla. Närmare galet!!
Nu händer det grejer också. Snart ska jag på jobbet då det är match som gäller. Ska däremot vara hovmästare ikväll, är så fruktansvärt nervös men det känns kul.
Nästa helg åker jag och Filip till Stockholm om allt går som planerat och kanske bokar Spanien efter det om då allt går som planerat. Men det är många pusselbitar som ska falla på plats. Jag har även bestämt mig för att börja göra gelé naglar, så om någon vill ställa upp som försökskanin skulle det vara perfekt! Läsa upp matte C är den andra saken som klubbats för att sedan läsa vidare till fastighetsmäklare.
Det sista och i mina ögon den underbaraste klubbningen är planen om att skaffa en liten valp till sommaren. Men då kan vi börja snacka pusselbitar.....
Ska gå och fortsätta drömma mig bort<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0