Torsdag

Precis hemkommen från jobbet efter en rolig dag! Roliga människor som jobbat och då blir dagen så mycket roligare, rätt logiskt. Gårdagen spenderades hemma hos Filips mamma med himla fina människor eftersom han fyllde år! Vi for dit runt 12.00 då vi även hade plockar upp hans morföräldrar eftersom vi båda var lediga.
Vi började laga mat och baka inför kvällen. Bjöd även gänget på max mat, kul att se de äldres reaktion. Max mat var nog ingen vardags rätt för dom, desvärre inte heller tacos som var vad som stod på menyn för kvällen. Men det verkade gå hem iaf.
God mat, trevligt sällskap och annat smått och gott hade kvällen / dagen att erbjuda helt enkelt, en bra dag!
Av mig fick han en övernattning i Sundsvall samt middag, så nu blir det att göra en check i kalendern för att se när det ska bli av. Förhoppningsvis inte allt för långt bort men det ska nog lösa sig. Nu ska jag springa och ta mig en titt i kylskåpet och se vad man ska hitta på för middag. Imorgon är jag ledig och det ska bli så extremt skönt.
Förhoppningsvis fortsätter helgen lika bra som veckan. Som det ser ut nu så blir det antingen ost och vin mys eller allstar och biljard. Allt detta med mina flickor, men med eller utan pojkar, det är frågan. Time will tell!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0