Tills vi ses igen, bortom himlen

Lååånga dagar har passerat, som nästas endast bestått av jobb. Det har blivit några timmar på Coop nu, men det är jag mer än tacksam för. Kom hem för någon timma sedan där ifrån. Tidigare än vanligt dock. Detta endast pga att vissa verkligen inte har nån känsla för när man ska prata om vissa saker och när man troligtvis bara ska vara tyst. Som tur är har jag mina underbara arbetskollegor
En annan ovanlig och lite rolig händelse som inträffade på jobbet i veckan var min fina lapp som jag fick av en 22 årig kille som ville öka sin bekantskapskrets, tyckte jag såg ut som en söt och trevlig tjej och tyckte jag skulle höra av mig om jag kände det samma.
Tror min planet slutade snurra ett tag. Trode inte folk gjorde sånt längre? Måste dock credda killen för att han faktiskt tog mod till sig och faktiskt gjorde det. Tror inte många andra hade vågat, inte jag iaf.

Idag har jag varit med Filip hos hans pappa som fyllde år, grattis till honom! Vi var där kvällen innan och lagade mat, drack vin och körde lite "gissa låten" tävlingar. Himla kul måste jag säga!
Nu ska jag krypa ner i sängen och se ett eller två avsnitt av Awkward. Underligt hur man kan fastna i en serie.
Fast The Hills och The City betades ju av utan några större problem, så jag ser inte att detta ska bli något problem heller.
Uppstigning 07.30 imorgon. Jobb på Tallkotten väntas, här är vi inte ledig under helgen inte.
God natt!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0