Lördag

Gårdagen var som den var, men kvällen blev desto bättre. Gick på LF med min fina vän Amanda. Efter det styrde vi bilen hem till mig där våra mödrar satt och åt ost och kex samt vin. Tog inte länge innan vi också dök ner i det.
Sen låg vi i sängen resten av kvällen och pratade lite skit, som det brukar göras. Mycker trevlig och inpulsiv kväll. Tack för det!
Dagen idag har varit extremt långtråkig. Vaknade 10, åt frukost och somnade sen i soffan till 15. Håller på att göra mig klara nu för att springa ner till Anne och Marcus med mamma för att laga mat. Vad som händer sen har jag ingen aning om. Alla är på vift. Det blir väl så när alla kompisar i gänget skaffat pojkvän, jobb osv.
Är dock inget annat än glad för allas skull, så det ska inte misstolkas :)





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0