Lördag

Hade förhoppningarna om att det skulle vara snö ute imorse, det var det inte. Vi blev aningen som små barn på julafton igår när det snöade ute, jag, amamda, angelica, filip och erik. Gårdagen var riktigt lyckad. Först jobb hela dagen, sen LF med amanda och sen ut till hertsön tillsammans med amanda, bella och angelica för att kolla på innebandy. Maue united (?) vs några andra (?). Om kronan trillat ner för några så förstår ni att det är jobbet som hade match. Självklart måste vi brudar bidra med nått, klacken! Och vilken klack, fantastiskt. Sen bar det av till filip för att se på skräck film! Nu sitter jag hos filip och funderar på vad jag ska hitta på för nått trevligt fram till 15 då jag börjar jobba. Filip började redan 11 så nu är det tomt i huset. Har städat halva läggan så nu tycker jag man förtjänar en godispåse, right?
Nåväl, det lär väl visa sig. Hej hopp!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0