Where have you been

Ligger död i sängen, har precis avslutat ett spännande telefonsamtal, fortsättning följer. (detta skall icke misstolkas)
Tänkte att jag lika gärna kan prova på en mobiluppdatering när jag ändå är i farten. Denna vecka är fullproppad...
Hur ska man hinna med allt? Idag är det stan som gäller, sen träffa filip och ha "lilla julafton" tisdag, på dagen ska jag på ett möte och kvällen troligtvis träffa tjejerna om dom kan. Onsdag lilla julafton med farmor. Torsdag blir det julbord med jobbet och sen ska jag sätta mig på tåget på väg till Ånge för att fira jul. Min bror fyller även år på torsdag. Bara att ge sig ut på stan, tre julklappar check... allt för många to go.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0