Vitt

Ett snabbt inlägg nu. Ska strax iväg och hämta bror för att fara iväg på lite äventyr. Våran underbara mor fyller snart år och det ska vi såklart fira.
Idag har jag varit ledig hela dagen och troligtvis veckan ut om det blir som det ser ut nu. Hjärtklappning och stick i bröstet... kanske nån typ av signal som man ska ta på allvar?

Förra veckan han jag och mamma till umeå fram och tillbaka. Dom som känner mig förstår varför jag var aningen orolig om inte extremt till och med. Det gick dock bra! Hur bra som helst.

Helgen har bestått av 12h jobb i lördags och som alla troligtvis förstår, en dag i soffan i söndags. Dock inte hela dan. Nej, jag och Filip fick ett litet ryck. Vi bakade, peppisar, kneck och lussebullar. Sen bjöd vi in mödrarna på fika så även dom fick träffas. Sen hem till Filips mamma på middag, gott!

Nu måste jag rusa ner till bilen, min bror ringde och morrade en aning. Hejsvens!

 




 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0