Torsdag

4e dagen hemma....åååh så fruktansvärt segt. Gårdagen var däremot helt okej. Min underbara mamma fyllde nämligen år! Jag bestämde mig därför för att göra en tårta, hör och häpnad! Så for iväg och handlade med min underbara huvudvärk, en 80-årings leder och mina meloner till halsmandlar. Vi hade riktigt kul......
När jag kommer hem, konkandes med mina tre über tunga kassar och är allmänt less på allt så sitter en liten fin pojke i trappen. Filip hade köpt lunch och godis och kom förbi bara för att, innan han började jobba kl 2. Gissa om jag blev överraskad! Det gjorde min dag. Blev fullt sysselsatt efter att han laddat ner massa filmer åt mig också.
What a guy!
Nu ska jag återgå till mitt drömmande om en liten bichon...



...jag menar, hur kan man inte smälta?



Måste ändå säga att jag blev helt okej nöjd med tanke på att jag aldrig gjort det förr!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0