Fredag

Var chaufför åt min mor och hennes damer igår kväll. Sen trotsade jag sjuk-dag nr 5 och for och sov hos Filip istället. Är så fruktansvärt less nu, nu får det räcka! Han dock inte träffa honom mer än nån timma innan han studsa iväg till dundret och åker skidor. Aja, hej hopp och så gick dom timmarna väldans för fort. Slängde iväg ett sms till brudarna för att höra om dom var taggade på idol och kina mat. Fick dissen från alla.... ahapp. Kul kväll. Förhoppningsvis är dom taggade imorgon....förhoppningsvis jag med. Kanske ligger hemma med öroninflammation, det ser inte ljust ut. Isf är det nog bara linnea som vågar sig över eftersom hon ligger hemma och värkar ha fått samma kyss som jag. Halleluja!
Okej nu börjar jag bli aningen övertrött och aningen utråkad så istället för att skriva en obetydlig bibel ska jag ta mig själv i handen för att sova så man får tyst på henne... öhm, ja... God natt!

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0