Still going

Jobbade till 5 idag ungefär. Synd bara att llt:s busstabell på internet inte stämmer överrens med de på busshållsplattsen...
Blev aningen sen. Trots det så gick det bra. Måste säga att jag blev imponerav av Tompi eftersom det var hans första dag där. Blir han som bäddar min säng framöver, trotts att han övertatar sig själv att han inte kan.
Där emot blev det ingen körlektion idag, en sjuk Daniel. Trist, jag som var taggad på att få bort det här nu.
Får väl så hur det löser sig. Nu ska jag gå och hjälpa mami med städningen eftersom hon ska ha tjej middag imorgon;) hihi. Sen blir det tyvärr teori verkar det som.... suck.




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0