If you got it

Igår steg jag upp kl. 05.00. Det tror jag inte har hänt sen jag skulle konfrimeras och var tvungen att gå på julotta i Härjedalen. 06.20 befann jag mig på POs trafikskola påväg mot Piteå. Halkbana stod på schemat! Det var otroligt kul men jessus vad dålig jag var i början. For runt som en guttaperk där på oljan. Svar ja, ni lästa rätt, olja. Eftersom det är lite dåligt med snö så här på sommaren får man göra en blandning av olja pch vatten som ligger på en plåt. Då blir det snorhalt.
När man väl börjar få lite självförtroende sprutade dom på mer olja på banan. Man fick inte känna sig duktig på det där inte ;) Sen for jag in till stan och shoppa! Det var längesen men underbart. Blev ett linne, jeans, bh och skor. Känns rätt fantastiskt att jag hittat mig ett par skor. Sen blev det spinning tempo på cykeln hem för att dra med mor min på aerobic. Japp, jag sög! Har inte dansat på ett år nu och det märktes. Blir att gå på lite mer dansträning... om jag vågar. 
Nu ska jag iaf göra mig klar och springa ut på stan och käka lunch och umgås med Mikaela och Josse!
Hejsvejs :)


 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0