And I need you now

Underbar dag! Fint väder till att börja med. Sen knallade jag ut mot stan för att äta lunch med Mikaela och Josse. Det var riktigt myskig. Vi satt på Roasters ett bra tag och bara surrade. Sen for Mikaela och dansade så jag och Josse passade på att vända upp och ned på stan. Sen kom jag hem och slängde mig direkt i sängen med vete påsen på nacken. Skoter krocken sätter tydligen sina spår nu, får nog ta att gå till en sjukgymnast/läkare eller nått liknande. Blev inte länge liggandes där innan Anne och Marcus kom för att gratta mig, himla trevligt!
Sen bar det av för att träffa Linnea och Frida. Vi köpte vit choklad, blåbär och hallon. Blev himla gött!
På tal om gött så var dom nyligt hemkomna från Göteborg. Till och med Grekland! Var himla kul att träffa mina brudar igen. Det är nu man märker hur mycket man saknar dom. Tack för en jätte mysig kväll, ni är så himla underbara! Nu ska jag knalla mot sängen. Imorgon väntar körlektion.
Puss!



Alicia Keys - New york (Broken Down)


Kvällens låt ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0