Kyla



Stängt pga kyla, -5C. Det var det som gjorde att Frida inte fick sin efterlängtade bananmilkshake, jag hoppas hon var nöjd med Mat Och Prat ist. Det var mysigt.
Imorgon far min käre familj till Kåbdalis. Tror mitt skid intresse har åkt före mig i backen. Jag står mitt i puckelpisten mendans skid intresset står i liften. Vet inte rikgtigt hur jag ska komma ikapp. Får ta ett snack med lift killen och ställa frågan om han kan ta sin nya skoter och köra efter...
På tal om kyliga breddgrader kan jag tala om att pöjken dragit iväg till varmare. Kan erkänna att jag faktiskt är liiite avundsjuk. Ganska mycket avundsjuk.
Ska jag vara ärlig vill jag inget hellre än att fara utomlands just nu. Har nått på G, det gäller bara att övertala min underbarat otroliga mor som jag älskar så (hoppas du läser detta mamma). Men det är ett projekt i sig.
Hörde du det mamma, underbara otroliga mor som jag älska så!....så, får jag fara nu?



















Kommentarer
Anonym

FYFAN VAD DU ÄR SNYGG!

2010-01-09 15:37:15
URL: http://rebeccai.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0