Labyrint

Kom att tänka på att min blogg verkligen ser förjävlig ut. Men det är under dom föutsättningar som jag verkar blogga? Hur kan det komma sig? Tror kanske bloggen talar för sig själv när den har lite design? Komiskt.
Ett anskte för bloggen är alla fall på sin väg, profs hjälp på går! ;)
Nu sitter jag här och har precis smsat höken och frågat efter överblivna hall tider. Känns inte så troligt.
Men det är värt ett försök!
Biljetterna till Egypten kom idag och jag har nyss mailat om sommarjobb (tänker inte säga var, vill ej ha ngn konkurans, haha ;)). Nu ska jag fortsätta att plugga till nk provet jag kanske får göra först i påsk.
Hoppas på att det blir v4-5 när jag nu inte fick göra det på fredag.
Snart träning med f.98. Försvar som gäller.

Igår när jag kom hem möttes jag av en ovanlig syn.
Att renovering av balkongerna var igång visste jag, men inte att det betydde ockupering av infart?






Kommentarer
sofia

BLOGGA!!!

2010-01-25 23:04:05

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0