090931

Jag är sämst på att uppdatera, I know!
Det händer allt för mycket, både gott och ont. Det gör det iofs alltid, men i lite större doser denna gånga känns det som. Håret är brunt och förlängningen gjord men det sved i plånkan, närmare 3000kr ordinarie pris.
Den första snön har kommit och lill Isberg slår på stort, hål i läppen har hon gjort, jävla grymt!
Jobbat har jag gjort och sovit på coch kurser. Umgåtts mycket med tomas samt andra nära och kära.
Igår var det sport tema hos Lämse, allt från ballerinor till hockeyspelare fanns på platts. Fyndigt!
Ikväll blir det bara att mysa med familjen och sen att troligtvis träffa Rebecca för att se en rulle.
Nu ska jag göra klart mina hallowen muffins, undra hur detta slutar?!
 
         

            

                         


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0